sobota, 30 maja 2015

Księga 15


Spojrzałam na nią, uścisnęłam jej dłoń, była ona lodowata, zresztą jak i Em, uśmiechnęłyśmy się do siebie, a ona zaczęła mówić dalej.- dobra, kiedy indziej opowiem ci więcej, teraz musimy iść.
- ale do kąt.? ty wiesz która jest godzina.?!
- jest godzina, w której ghoul'e mogą wyjść na zewnątrz, okej, najwięcej wszyscy dowiemy się chyba od....
- ...od.?
- od, kogoś tam, później go poznasz, chodźmy, najpierw do.. do Oli.
- Oli.?
- eh, jesteś aż tak nie kumata.?! po prostu chodź, musimy tam dojechać.
- ale czym.?
- takim czymś co ma silnik, pod nazwą, autobus.!!!
Jechaliśmy już owym autobusem, hmm, jestem pewna, że to co tam zobaczę będzie straszne, hmm, jak ta jaskinia.? heh nadal mnie interesuje jak ona to zrobiła z moim snem, chyba nigdy się o tym nie dowiem. Okej, dojechałyśmy an miejsce, hmm, ile my to jechałyśmy.? pół godziny, całkiem znośnie. Ruszyłam za Emilą, szła ona szybkim krokiem, jest godzina 19, dobra, chyba dzisiaj zarwę on, o nie.! ja dzisiaj miałam iść do pracy.! na 21, ciekawe czy zdążę...szef mnie znowu opieprzy....eh, spojrzałam na Emile, nie ma jej.? Zaczęłam się rozglądać,a  nie jednak jest, przy drzwiach jakiegoś domu, właśnie do niego dzwoni, hmm, podbiegłam do niej, jakaś dziewczynka otworzyła nam drzwi. Emila się do niej odezwała, wchodząc do domu, ja weszłam za nią, a dziewczynka szła za nami, tak jak już powiedziałam Emila się odezwała.
- musisz nam pomóc, Ola - że to jest ta nasza pomoc.?!
- ona ma nam pomóc.? - zapytałam z odrobiną rozbawienia w głosie.
- tak, Ola, jest z naszego gronu praktycznie najstarsza, ale tylko o 20 lat, heh, i tak się tym przechwala.
- wcale się nie przechwalam, tylko kiedy mówicie, pierwszy idzie najstarszy, to bierzecie tego najwyższego a nie najstarszego, bo to, jest po prostu nie do.......- bla bla bla bla bla bla bla...-...dlatego też moim zdaniem zawsze wolę was poprawiać, kto jest najstarszy, bo jeżeli na przykład - bla bla bla bla bla...-....dlatego niektórzy mnie nie lubią, ale zawsze jestem chętna do pomocy, chociaż....-bla bla bla... ktoś szturchnął mnie w ramie, spojrzałam w tamtą stronę, była to Emila, pokazała mi ręką abym była cicho, i abym szła za nią...
Poszłam, a Ola, nadal gadała, chociaż cały czas na jednym temacie, prawie. Hmm, rozejrzałam się, zwykłe mieszkanie, ta Ola wygląda jakby w ogóle pełnoletnia nie była, hmm, miała ona na sobie dużą bluzę, sięgającą jej do ud, i spodnie 3/4, no i trampki, włosy miała bordowe, oczy mocno pomalowane, hmm, ona jest 15-latką.? Moją uwagę odwróciła nagła zmiana temperatury, chwila, co ja robię na zewnątrz.? o, przede mną idzie Ola i Emila, obok siebie, czyli zostaję z tyłu, zobaczyłam jak Emila, macha do mnie ręką, abym podeszła, tak więc, nie miałam jak podejść więc podbiegłam, zobaczyłam ze wsiadamy znowu do autobusu, a godzina jest, hmm, jezu już w pół do 20 .?!ja za półtorej godziny mam pracę, muszę to powiedzieć Emilii i Oli, bo nie wiem jakie one mają plany, na resztę nocy. Już chciałam się odezwać, lecz poczułam ze się zatrzymujemy, hmm, siedzieliśmy już w autobusie, i że niby już dojechaliśmy.? Ledwo się ruszamy z miejsca, jest już 20, jak ten czas szybko mija, szliśmy teraz do kolejnego domu, eh to nam zajmie chyba wieki, a ja muszę iść do pracy.! Weszliśmy do kolejnego domu, nikogo nie widziałam, wreszcie nie wytrzymałam i się odezwałam, do Emilii.
- Emilia bo ja mam pracę o 21, teraz nie będę mogła tak sobie jeździć.!
- ej Roza spoko, to już ostatnia osoba, no dobra przed ostatnia, ale już prawie kończymy...
- aha
I łaziliśmy tak jeszcze pięć minut, bo czekaliśmy na tego ostatniego ghoul'a, po tym jak przyszedł to zaczęliśmy wracać do naszego miasta. Jak tylko wysiadłam z autobusu ruszyłam na druga stronę do klubu, bo tu chciałam wysiąść, przed tym jeszcze zapłaciłam. Gdy byłam już w garderobie, zobaczyłam, że przyszłam punktualnie, szybko wzięłam mikrofon do ręki i wbiegłam na scenę, ludzie zaczynali się zbierać, okej, czyli może zachowam ta pracę.! Przed występem dostałam informację, ze wszyscy zbieramy się z klubu, jak i innych klubów, do centrum miasta, na plasu, gdzie jest ogromna scena, i poinformować, ze idziemy na koncerty, z różnych krajów.
Wychodziłam już z klubu, po drodze, zobaczyłam, że grupa ghouli oglądała co robię, westchnęłam i szłam dalej, nie mogłam się dziś spóźnić, śpiewam na scenie, no nie, razem z tymi wszystkimi zagranicznymi, jeśli sfałszuję to będzie klapa, ale mam tremę.!
Okej, jestem już za kulisami, i wszystko przygotowujemy, ubrałam się w to co mi dali, ja nie mogę, mam reprezentować nasz klub, eh, a nasz szef, ma na prawdę dziwny gust, no nic włożyłam na siebie, dziwną bluzkę, dziwne spodnie, i tyle. Zrobiłam sobie jeszcze mocniejszy makijaż i czerwone usta, włosy rozpuściłam.



Czekałam aż wejdę na scenę, nie mam zamiaru kłócić się z szefem bo albo mnie zwolni albo, mnie zabije, eh, no cóż, na samym początku, jestem ja, wchodzę na scenę, zobaczyłam ta grupę ghouli, heh, opadły im szczęki. Okej, uczyłam się tej piosenki, musi mi się udać, a z resztą to tylko jedna piosenka, szkoda że jest po rosyjsku, eh, zobaczyłam ze po moich bokach, są dziewczyny, trzy z mikrofonami, czyli one będą ze mną śpiewać niektóre momenty, eh, okej, usłyszałam muzykę, i zaczęłam śpiew. tańczyłam, to co było w teledysku, no to co mogłam zatańczyć.

roza - niebieski
+ trzy dziewczyny - ciemny fiolet



Ай-яй-яй, что же скажут люди?
Что мы с тобой никогда не будем,
И вообще я тебе не пара,
Я такая краля, и ты не тот парень.
Уходи, нет, подожди, останься.
Я скучаю, я хочу обняться,
Жду тебя и пью этот какао,
Я на тебя запала!
Как же я запала!
А мне пофигу вообще всё,
На тебя забила я!


А я всё запомнила всё, каждую мелочь.
Как тут забудешь, когда так любишь!
Руки, глаза твои самые синие.
Мама спаси меня, гордость прости меня.
Ты такой о-ой, что хочется...
Но я на мобильном, мне по барабану типо...
Я недотрога, и ты - супер-мачо,
Играем,играем,
а чё-чё?

Ай-яй-яй походу все серьезно,
Много ем и спать ложусь поздно.
В сотый раз смотрю на твою фотку -
Ты такой красивый без всякой обработки!
Позвоню... Нет! Первая не буду!
Выпью чай, вымою посуду...
Ё-маё, когда ж ты проиграешь?
И меня словами о любви заспамишь?!
А мне пофигу вообще,
На тебя забила я!
еууу!
А я всё запомнила всё, каждую мелочь.
Как тут забудешь, когда так любишь!
Руки, глаза твои самые синие.
Мама спаси меня, гордость прости меня.
Ты такой о-ой, что хочется...
Но я на мобильном, мне по барабану типо...
Я недотрога, и ты - супер-мачо,
Играем,играем,
а чё-чё?

tłumacz :

Ai-Yai-Yai, co powiedzą ludzie?
Że ty i ja nigdy nie będziemy,
I w ogóle nie jestem tobie parą
Mam stułę, a ty nie jesteś samym facetem.
Odejdź, nie, czekaj, zostań.
Tęsknię za Tobą, chcę się przytulić
Czekam na Ciebie i piję to kakao
Wpadłam na Ciebie!
Ale wpadłam!
I nie obchodzi mnie w ogóle wszystko
Zdobyłam Ciebie!


Pamiętam wszystko, każdy drobiazg.
Jak można zapomnieć kiedy tak kochasz!
Ręce, twoje oczy najbardziej niebieskie
Mamo ratuj mnie, dumo wybacz mi
Jesteś taki, oh, że chcę mi się płakać
Ale jestem na telefonie, jest mi wszystko jedno niby
Ja niedotykalna i ty super maczo
Gramy, Gramy ,
a co-co?

Ai-Yai-yai widocznie wszystko poważnie
Dużo jem i spać chodzę późno
Po raz setny patrzę na Twoje zdjęcie -
Jesteś tak piękny bez żadnego zmieniania!
Zadzownię ... Nie! Pierwsza nie będę!
Wypiję herbatę, wymyję naczynia ...
Kurde, kiedy przegrasz?
I mnie słowami miłości zasypiesz
I nie obchodzi mnie to w ogóle,
Postawiłam na tobie krzyżyk
Pamiętam wszystko, każdy drobiazg.
Jak można zapomnieć kiedy tak kochasz!
Ręce, twoje oczy najbardziej niebieskie
Mamo ratuj mnie, dumo wybacz mi
Jesteś taki, oh, że chcę mi się płakać
Ale jestem na telefonie, jest mi wszystko jedno niby
Ja niedotykalna i ty super maczo
Gramy, Gramy ,
 a co-co?

Gdy skończyłam, byłam na podłodze pochylona do przodu, szybko wstałam, ukłoniłam się i zeszłym ze sceny, teram mogłam jedynie słuchać innych występów. Ale nie innych klubów, tylko tych który nie pochodzą z polski. Zaczęłam oglądać, to co pokazywali na telewizorze, lecz miałam wyciszony dźwięk, no bo tam byłam, więc wszystko słyszałam.



Ta pani była w ciąży, i to jeszcze śpiewała, mój głos przy ich to nic.! hmm, teraz następna piosenka....



Przy tej piosence chciało mi się aż tańczyć, i tak sobie tańczyłam klatką piersiową, tak jak oni.



Ta dziewczyna pięknie zaśpiewała, jestem zachwycona jej głosem.!





Ona, oan powinna być sławna na całym świecie, gdy zeszła ze sceny, podeszłam do niej, i się z nią przywitałam, jak z każdym wokalistą do tej pory, zobaczyłam że się rozpłakałam, a gdy wszyscy odeszli, rzuciła mi się na szyje i przytuliła, i lekko szlochała, uścisnęłam ją, okej, jest ona ode mnie starsza, o wiele wiele lat, trochę dziwnie się czuję. Zobaczyłam że coś powiedziała po polsku, "pięknie zaśpiewałaś i dziękuję" uśmiechnęłam się do niej, i się z nią pożegnałam, dobra, usiadłam i słuchałam następnej piosenki.



To była takie fajne.! nie ma innego słowa, no może oprócz cudownie.? Chyba tak, aż mi się chciało skakać z radości ze mogłam uścisnąć jego dłoń, on patrzył się, tam gdzie nie powinien (dziewczyny wiecie o co chodzi) szybko się uśmiechnęłam i odeszłam, znowu oglądać dalej. Hmm, dziwne skądś go kojarzyłam, ale z roli rzeczywistości.

Nie mogę w to uwierzyć.! Przecież to jest Em, tylko ma trochę ciemniejsza skórę.! (powiedziałam do siebie gdy weszła na scenę, dziewczyna w czerwonej sukni)



(tu, aż dodam tekst ^^ )

You bring the light to my darkest side, babe
The day, the night split together side, ooh
You care, you animate
You got me bare, bring up the heartbreak

Your love revives my soul
And I know you choose it all over all

Your eyes are the mirror
Look under the cover
Love is above all
I’m safe into your hands
Let’s move away, the urges expand

Your love revives my soul
And I know you choose it all over all

Show me the source of the light
I’m becoming affected
Seeing the glow of the way
Is what I have detected
Seeing it then in my life
It’s a shiny reflected
Love injected, love injected

Your love revives my soul
And I know you choose it all over all


tłumaczenie : 

Rozjaśniasz moje ciemności, kochanie
Dzień i noc się rozszczepiają
Ty się troszczysz, ty inspirujesz
Zdobyłeś mnie obnażoną, napraw moje zranione serce

Twoja miłość ożywia moją duszę
I wiem, że wybierzesz ją ponad wszystkie inne

Twoje oczy są lustrem
Widzisz to, co się kryje
Miłość jest ponad wszystkim
Jestem bezpieczna w twoich dłoniach
Chodźmy dalej, rozwińmy popędy

Twoja miłość ożywia moją duszę
I wiem, że wybierzesz ją ponad wszystkie inne

Pokaż mi źródło światła
Staję się sztuczna
Widząc blask tej drogi
Czy to jest to, co musiałam odkryć?
Widzę to w moim życiu
To jest świetliście odzwierciedlone
Miłość wytryskuje, miłość wytryskuje

Twoja miłość ożywia moją duszę
I wiem, że wybierzesz ją ponad wszystkie inne


Nie mogłam uwierzyć w to co widzę, to na prawdę ona, i ma jeszcze piękniejszy głos.! Gdy się przygotowywałam aby ją uściskać, zobaczyłam ze zeszła na drugą stronę, c-co.? spojrzałam w jej stronę, spojrzała na mnie, uśmiechnęłam się cynicznie, i rozpłynęła się w powietrzu. Pobiegłam, w moim stroju, do...



Może być.? :) Piszcie Komentarze.! :D

4 komentarze:

  1. Świetnie wykreowałaś Olę!
    Nie mogę się doczekać nnastęnego
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio. Nie mogę się doczekać co będzie dalej. Ja chcę jeszcze więcej. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

możesz pisać, koment. nawet jeśli nie masz konta ;)
nie trzeba dziękować :)